Xavi and Andres Iniesta both played under Van Gaal at the Nou Camp and lavished praise on their former boss. Het voelde alsof ik het hele land gek van vreugde had gemaakt. Toen hadden we ook het meeste succes.' Hij noemt de Amsterdamse coach en Pep Guardiola belangrijke … Hij heeft me het vertrouwen gegeven en een echte prof van me gemaakt. Hij noemt de Amsterdamse coach en Pep Guardiola belangrijke trainers die zijn loopbaan hebben gevormd. De Spanjaard is onder de indruk van de Nederlandse middenvelder van Barça, maar hij heeft wel nog tijd nodig. Mogelijk staan er aanbevolen links in dit artikel waar Microsoft een commissie aan kan verdienen.

U gaat akkoord met dit cookiegebruik door hieronder op “akkoord” te klikken of door verder gebruik te blijven maken van MSN.com/nl-nl.

Voormalig Barcelona-vedette Andrés Iniesta is Louis van Gaal eeuwig dankbaar.

De Spanjaard

'Iniesta sprak zich eerder deze maand uit over het eerste seizoen van Frenkie de Jong bij Barcelona. Een jaar later besliste hij de WK-finale tegen Oranje met een doelpunt (1-0) in de verlenging. "Volg MSN op Facebook om vergelijkbare verhalen te lezenOp MSN.com/nl-nl gebruiken wij (Microsoft) functionele en analytische cookies en vergelijkbare technologieën (alle aangeduid als cookies) om u een optimale gebruikerservaring te bieden. 'Maar aan alle trainers met wie ik heb gewerkt, ook die in de jeugd, heb ik veel te danken', zegt de 35-jarige middenvelder, die bij het Japanse Vissel Kobe onder contract staat, in een interview met Kicker. Iniesta sprak zich eerder deze maand uit over het eerste seizoen van Frenkie de Jong bij Barcelona. Maar het maakte het nog specialer.

Een jaar later besliste hij de WK-finale tegen Oranje met een doelpunt (1-0) in de verlenging.

'Zo is Louis van Gaal heel belangrijk voor me geweest omdat hij me heeft laten debuteren in 2002.

Bovendien gebruiken wij en andere (derde) partijen tracking cookies om internetgedrag te volgen en daardoor een gepersonaliseerde ervaring te bieden en gepersonaliseerde advertenties te tonen. "Zo is Louis van Gaal heel belangrijk voor me geweest omdat hij me heeft laten debuteren. "Maar aan alle trainers met wie ik heb gewerkt, ook die in de jeugd, heb ik veel te danken", zegt de 35-jarige middenvelder, die bij het Japanse Vissel Kobe onder contract staat, in een interview met Kicker. Hij noemt de Amsterdamse coach en Pep Guardiola belangrijke … Beter Horen test het gratis Mocht u meer informatie wensen, klik dan op Positieve generale Viktoria Plzen voor AZ-confrontatieRico Verhoeven heeft ’n nieuw trainingsmaatje: Daniel RicciardoGelimiteerde Rolls-Royce Dawn Silver Bullet gepresenteerdMan gewond na schietpartij Arnhem, verdachte opgepaktOverzicht oefenduels Eredivisie-clubs: jeugdig Groningen klopt VolendamFreek Vonk: 'Doe mij nooit na, dat kan gevaarlijk zijn'Zien: de ultieme hair hacks voor de perfecte staart én messy bunEU en VS sluiten akkoord over verlaging reeks exporttarievenToestand Navalny gestabiliseerd, groen licht voor overplaatsing naar DuitslandTelstar geeft AZ in laatste test veel stof tot nadenkenChristina deelt verontrustend bericht: tumor gevonden in borstWinnen: 2x jas SELECTED FEMME + 4 x €75 giftvoucherNieuw Cannonball-record: in 25 uur en 39 minuten van New York naar Los AngelesAdyen-bestuurders verdienen bijna 700 miljoen euro met aandelenverkoopMourinho kraakt PSG: 'Een mislukking dat ze de CL niet al gewonnen hebben'Chantal Janzen onthult nieuw programma mét Fred en LecoAha! Toen hadden we ook het meeste succes." "Wereldkampioen worden was een droom, ook als ik dat doelpunt niet had gemaakt.

Der frühere Barça-Star Andrés Iniesta hat die Verdienste der ehemaligen Bayern-Trainer Louis van Gaal und Pep Guardiola für seine einzigartige Karriere hervorgehoben.

Louis Van Gaal was afgelopen weekend te zien in het programma Hoge Bomen bij SBS6.

Iniesta: ‘Van Gaal heeft een echte prof van mij gemaakt’ Voormalig Barcelona-vedette Andrés Iniesta is Louis van Gaal eeuwig dankbaar.

In 2009 pakte Iniesta onder Guardiola de triple met winst in de Spaanse competitie, de beker en de Champions League.

https://www.ditjesendatjes.nl/iniesta-van-gaal-was-heel-belangrijk-voor-me Voormalig Barcelona-vedette Andrés Iniesta is Louis van Gaal eeuwig dankbaar. Voormalig Barcelona-vedette Andrés Iniesta is Louis van Gaal eeuwig dankbaar. Dit onverwachte trucje zorgt ervoor dat je sneakers niet meer stinken'Alfa Romeo Giulia Q was een aangename verrassing' AutoWeek PodcastBijenkorf Amsterdam zaterdag weer open na gedwongen coronasluitingHonden vergiftigd door junkenpoep: 'Ze zwalken knetterstoned rond'Quartararo heeft 'heel slecht gevoel' na trainingen Red Bull RingDanny Vera deelt beginnend babybuikje van zijn vrouwVolledig elektrische Rolls-Royces van Lunaz klaar voor productieNieuwe aanhouding na fatale steekpartij ScheveningenJesse Metcalfe: 'We gebruiken een virusdodende spray bij zoenscène'Nibud: stop door coronacrisis gespaarde geld in bufferTwijfels blijven bij uitslag lijsttrekkersverkiezing CDAVan der Sar wil met huidige selectie seizoen in: 'Hoeven geen spelers te verkopen'Britse Formule 1-renstal Williams verkocht na acute geldnoodProsus straalt in rode AEX, Heijmans levert winst inRicciardo: Mercedes-dominantie frustrerend, maar bewonderenswaardigMerel Westrik rekent niet op nieuw seizoen Ladies Night bij Net5Grappen in Breda en Moskou na aanstelling Schreuder en Larsson bij BarçaPositieve generale Viktoria Plzen voor AZ-confrontatie

Is jouw gehoor nog in orde?

In 2009 pakte Iniesta onder Guardiola de triple met winst in de Spaanse competitie, de beker en de Champions League. Hij heeft me het vertrouwen gegeven en een echte prof van me gemaakt. ''Maar natuurlijk hebben de jaren bij Barcelona met Pep op de bank en met Xavi en Messi op het veld mij het meeste plezier als voetballer bezorgd. Hij noemt de Amsterdamse coach en Pep Guardiola belangrijke trainers die zijn loopbaan hebben gevormd. Maar het maakte het nog specialer.

'Wereldkampioen worden was een droom, ook als ik dat doelpunt niet had gemaakt.