Eneste anke er, at DanaPad firmware ikke kan opdateres, men det virker fint. Du har allerede rapporteret den. Du har allerede rapporteret den. Har haft Danalock, Danabridge og Danapad v3 i en måneds tid. Jeg har ikke fået det jeg har købt og har igennem snart halvanden år måtte døje med at de ikke svarer, ikke engang når man rykker dem. Der har været mange øv-oplevelser. SÅ HOLD FINGERNE VÆK!!!!!!! Du har allerede rapporteret den. Ett digitalt dörrlås kan lösa många praktiska problem, och vi ser fler och fler smarta funktioner kopplade till dem.

Du har allerede rapporteret den.

Omdöme. Så anbefaling her fra. Men det har också en del småproblem både i hårdvara och mjukvara som förhoppningsvis kan redas ut i framtiden. Er det muligt at komme igennem på Jeres support tlf?

Det er vigtigt at man vælger den funktion hvor den drejer hele vejen tilbage og hele vejen frem ellers kan den godt gå i koks hvis man bruger nøgle indimellem. Jeg har haft Danalock v3 BT igennem nogle år, men det har aldrig virket som det burde. Og har prøvet end-to end!

Danalock'en ser super godt ud, synes jeg, og gør bare min lås lidt federe at se på! Har nu haft Danalock i snart 2 år og er meget tilfreds Take a look at the Danalock V3 EURO Mounting Guide; Make sure to compare the way this looks to your own door. I bund og grund så ignorerer de en når man reklamere over deres produkt.

Du har allerede rapporteret den.

Du har allerede rapporteret den. Du har allerede rapporteret den. Jeg, konen og børnene bruger den via Apple HomeKit og det spiller. De svarer ikke på deres support sager og tager ikke telefonen. Du har allerede rapporteret den. This adapts the Danalock V3 to the lock’s bar (cam bar) shape, allowing it to control the original lock. Så min anbefalinger er: HOLD JER LANGT VÆK FRA DERES PRODUKTER. Friday Lock är snyggt, har god grundkontroll och många smarta funktioner under huven. Du har allerede rapporteret den.

Appen er yderst ustabil. Deres reklamervideoer lover rigtig mange ting MEN det kan de ikke leverer.

Prøvede så at trykke "lås", for at …

Jeg er utrolig skuffet over mit kæv som jeg havde glædet mig så meget til, jeg VILLE virkelig gerne kunne lide danalock, men det har de helt selv slået ihjel.
Alle rettigheder forbeholdes. Jeg har nu skrevet med deres support flere gange men de anerkender ikke der er et problem. Der hører sig ikke hjemme at man sælger i Danmark og så Ikke kan levere en vejledning på dansk. Just nu skulle vi avvakta och vänta in det nya låset som Friday jobbar på och som inom kort ersätter detta.Glue är ett enkelt och snyggt lås som ger dig god grundfunktion till ett överkomligt pris. The Danalock V3 supports the standard security S0 and the new security standard S2.

Be aware that this is a count down, so a set and then a get will not return the

Håbløs produkt - desværre bluetooth virker sjældent og den kan ikke åbne lukke. Det tog 10 min. Här är några de vassaste alternativen just nu. Det er som om at den bare blinker men ikke aktiverer motoren. Kan kun sige at I skal holde jer langt væk. Yale Doorman V2N tillsammans med Verisures minimala hubb ger dig alla fördelar av ett lokalt kodlås och alla fördelar med ett app-baserat uppkopplat lås i ett och samma paket, och de båda delarna gör varandra bättre.

Så de problemer er hurtigt "løst" (men udviklerne skal nok lige rette lidt her). Kun den seneste anmeldelse tæller med i virksomhedens TrustScore
Hver 2. gang skal jeg slette app og geninstallere for at låse op. Jeg mener faktisk at de bør tilbagekalde deres produkt, så ringe er det! Det lever på igen måde op til mine forventninger, den kan kun låse/låse op halvdelen af tiden. De har så sandelig ingen skyld hvis det ikke fungerer. at installere og var ganske let.

Du har allerede rapporteret den. Du har allerede rapporteret den. Systemet er slet ikke færdig udviklet. Deres autooplås fungerer kun til tider og det selv om jeg følger deres manual som i øvrigt kun er på engelsk. Hej Stefan, vi er kede af din oplevelse med vores Danalock.