He got that boyish look that I like in a man I am an architect, I'm drawing up the plans It's like I'm 17, nobody understands No one understands.

Traduction de Taylor Swift, paroles de « I Think He Knows », anglais → italien

Paroles.net dispose d’un accord de licence de paroles de chansons avec la Lui ha quel look giovanile che mi piace in un uomo, Taylor Swift - I Think He Knows (traducción) (Letras y canción para escuchar) - He got my heartbeat / Skipping down 16th avenue / Got that, oh, I mean / Wanna see what's under that attitude like / I want you, bless my soul / And I ain't gotta tell him, I think he knows / I think he knows I think he knows. è come se avessi diciassette anni, nessuno capisce, En utilisant ces derniers, vous acceptez l'utilisation des cookies. che voglio vedere cosa c'è sotto quell'atteggiamento.

Lui ha quel look giovanile che mi piace in un uomo, che voglio vedere cosa c'è sotto quell'atteggiamento.
Traduction I Think He Knows - Taylor Swift.

I think he knows His hands around a cold glass Make me wanna know that Body like it's mine. Paroles du titre I Think He Knows (Traduction) - Taylor Swift avec Paroles.net - Retrouvez également les paroles des chansons les plus populaires de Taylor Swift Lui è così ossessionato da me e, ragazzo, lo comprendo,

Les cookies assurent le bon fonctionnement de nos services. Je crois qu’il sait Que ses empreintes de pas sur le trottoir Me mènent là où je ne peux pas m’arrêter Je vais là tous les soirs Je crois qu’il sait Que ses mains autour d’un verre froid Me donnent envie de connaître
Letra, tradução e música de I Think He Knows de Taylor Swift - Ele tem um visual jovem que eu gosto em um homem / Eu sou uma arquiteta, estou desenhando os planos / É como se eu tivesse 17 anos, ninguém entende / Ninguém entende Traduction de « I Think He Knows » par Taylor Swift, anglais → allemand Taylor Swift - I Think He Knows (tradução) (Letra e música para ouvir) - He got my heartbeat / Skipping down 16th avenue / Got that, oh, I mean / Wanna see what's under that attitude like / I want you, bless my soul / And I ain't gotta tell him, I think he knows / I think he knows

I Think He Knows. I Think He Knows è una delle canzoni contenute in Lover, il settimo disco della carriera di Taylor Swift.

Traduction de Taylor Swift, paroles de « I Think He Knows », anglais → turc (Version #3) I think he knows His footprints on the sidewalk Lead to where I can't stop Go there every night. He got my heartbeat (Heartbeat) Skipping down 16th Avenue (Baby) Got that, oh, I mean (I mean) Wanna see what's under that attitude like (Yeah) I want you, bless my soul And I ain't gotta tell him, I think he knows I think he knows.

I think he knows / Je pense qu'il sait que .. His footprints on the sidewalk / Ses.. Traduction Anglais ⇨ Français I Think He Knows – DE TAYLOR SWIFT Quero ver o que há por trás dessa atitude, do tipoE eu não preciso dizer a ele, eu acho que ele sabeEle está tão obcecado comigo e, garoto, eu entendoEle faz a batida do meu coração (batida do meu coração)Quero ver o que há por trás dessa atitude, do tipoE eu não preciso dizer a ele, eu acho que ele sabeEle faz a batida do meu coração (batida do meu coração)Quero ver o que há por trás dessa atitude, do tipo (Sim)E eu não preciso dizer a ele, eu acho que ele sabeEu te quero, abençoe a minha alma (faz a batida do coração)Eu te quero, abençoe a minha (Saltar pela 16ª Avenida, amor)I want you, bless my (Skipping down 16th Avenue, baby)"the lakes" de Taylor Swift ganha lyric video.