Les paroles et la vidéo de la chanson 16 lines de Lil Peep: 16 lines of blow and i'm fine break my bones, but act as my spine i wonder who you'll fuck when i die. Développe rapidement et efficacement ta voix pour chanter facilement Découvre les exercices utilisés par les Pros pour bien chanter 16 Lines LiL PEEP. 16 Lines (Remix) is an unreleased version of the released single for Come Over When You’re Sober, Pt. 16 lines of blow and I'm fine You're wastin' your time, wastin' your time Please don't cry. Cop this still trending January released banging tune titled “16 Lines” by the talented American rapper, Lil Peep. Lil Peep - 16 Lines (Traducción al Español) Lyrics: 16 líneas- / De coca y estoy bien / Estás perdiendo el tiempo, perdiendo el tiempo / Por favor, no llores / 16 … En utilisant ces derniers, vous acceptez l'utilisation des cookies.

2778771561. This is the music code for 16 Lines by Lil Peep and the song id is as mentioned above. vive les strikes par YouTube lol. Traduction 16 Lines - Lil Peep. 16 lignes Et je vais bien Tu perds ton temps, perds ton temps S'il te plaît ne pleure pas 16 lignes et je vais bien Mes os sont cassé, mais j'agis comme si c'était ma colonne vertébrale Je me demande qui tu vas baiser quand je mourrai Lil Peep – 16 Lines Paroles Traduction en Français. Paroles.net dispose d’un accord de licence de paroles de chansons avec la Please give it a thumbs up if it worked for you and a thumbs down if its not working so that we can see if they … Type song title, artist or lyrics vistas 14.458. Les cookies assurent le bon fonctionnement de nos services. Compartir en Facebook Compartir en Twitter. Lil Peep : Cry Alone paroles et traduction de la chanson .

Instagram: https://www.instagram.com/yanxninsta/?hl=fr 2 featuring previous collaborator in Juicy J, who featured Peep …

16 Lines. Lil Peep : Teen Romance paroles et traduction de la chanson . 18 4. 16 lines of blow and I'm fine Break my bones, but act as my spine I wonder who you'll fuck when I die And if I tried to call, would you cry? (16 lines, lines, lines...) (Of blow and I'm fine) (You're wastin' your time, wastin' your... Spanish translation of lyrics for 16 Lines by Lil Peep. 16 Lines – Lil Peep Roblox Id.

Lil Peep – 16 Lines mp3 song audio Download Music. 16 lines-Seize lignes Of blow and I'm fine Du coup et je vais bien You're wastin' your time, wastin' your time vous perdez votre temps, vous perdez votre temps Please don't cry S'il vous plaît ne pleure pas. Please don't cry, you're wastin' your time 16 lines will make me feel fine 10 years ago I went blind .. Paroles de la chanson 16 Lines (Traduction) par Lil Peep 16 lignes Et je vais bien Tu perds ton temps, perds ton temps S'il te plaît ne pleure pas 16 lignes et je vais bien Mes os sont cassé, mais j'agis comme si c'était ma colonne vertébrale Je me demande qui tu vas baiser quand je mourrai Développe rapidement et efficacement ta voix pour chanter facilement Découvre … Videoklip, překlad a text písně 16 Lines od Lil Peep.