Avec

Sallie Patrick a révélé sur Instagram qu’elle ne reviendra pas dans la série comme showrunner la saison prochaine. La guerre est déclarée entre Fallon et Culhane. Blake's blackmail hits Jeff where it hurts.Cristal and Blake's new roomie makes problems and green juice. Peut bien mieux faire ! Adam's mischief goes sideways along with Fallon's scheme to win Liam back.Blindsided by his setback, Adam leans on a new ally. J'adore cette série surtout crystal je l'adore mais je trouve que dans l'épisode ou il y a le feu au manoir et qu'elle meure je trouve sa pas trop juste car crystal c un peu la personnage principal de la série car c elle qui les met tous dans le pétrin mais surtout que quand elle est morte g était énormément dessus j'ai pleuré pendant deux longues semaines car crystal je vous jure le l'aime énormément et.... C dur pour moi de voir son ...

Fallon helps hide Cristal's affair.Suspicions swirl as Steven faces serious charges. Culhane goes on a dangerous assignment.A psychic comes to dinner with unsettling news.

Quand des critiques mettent à mal la réputation des Carrington, Fallon prend la décision qui s'impose. Fallon gets her hands dirty when she starts community service.Music — and leaking gas — are in the air at the manor for the winery event. Adam comes clean about a dirty deed.Michael can't tell the difference between the real and reality-show Vanessas.

Suivre son activité

Kirby se rapproche des Colby. "When bad weather -- more specifically, a tornado -- brings everyone together for a dark and stormy Thanksgiving, Fallon finds there's no place like home.Cristal and Blake celebrate new beginnings, leaving Alexis to indulge in some master manipulation. Sam stresses his hotel opening, and Fallon mends her broken heart by getting back to business.Blake and Cristal's plot for his trial hits a snag when Jeff gets suspicious.

Sammy Jo throws a blowout baby shower, and Kirby digs into her past. De Cristal is shattered by a secret from Alexis. Tandis que Blake et Fallon se disputent sur la meilleurs façon de gérer un enlèvement, Cristal soupçonne Alexis de dissumuler des secrets. The CW : toutes les séries de la saison 2018-2019 Bande-annonce. A surprise houseguest gets mixed reviews.Steven and Sammy Jo's wedding attracts drama -- and uninvited guests. Fallon apprend à connaitre les Van Kirk, mais l'arbre généalogique semble grouiller de serpents. Dominique's betrayal — and business savvy — take Vanessa aback. Fallon n'a pas eu un break, il serait peut-être tant qu'elle soit elle aussi heureuse. Fallon implique à Alexis dans l'organisation du mariage avant de l'exclure. Lire ses 51 critiques Jeff makes a move at Atlantix.Adam unveils the new Alexis to the world at a lavish soirée for Sam -- who's newly single. Blake files a cease and desist order against Fallon.