Portrait de femme Since his wife walked out to the family, Mario has raised their two daughters of his own.

But the whole thing seems a little ringard (old fashioned) in its plaintive approach to women's lib--as well as clichéd in its version of the Jewish family gemutlichkeit, with the invasive, demanding mom, the Yiddish phrases, the crowded dinners--the whole schmear.Looking for some great streaming picks?

La réalisatrice Idit Cebula résume en quelques phrases les thèmes qu'elle a abordé avec Deux vies plus une : "Dès le départ, je savais que j'allais écrire une histoire de femme, de couple, qui parlerait non de la condition féminine, mais d'un parcours humain.

petit film sympa,sans prétention mais aussi assez vide,dommage car j'aime bien la distribution,mais on peut le regarder une ou 2 fois simplement pour la beauté d'emmanuelle devos.

Set in the Parisian publishing world, an editor and an author find themselves in over their heads, as they cope with a middle-age crisis, the changing industry and their wives.

(2,99 €) But not everyone knows that she longs for more - more time for herself, more fun, more thrills.

One day, one of her colleagues tackles her insistently, she defends herself and kills him accidentally. But otherwise I'm afraid it's very, very thin stuff.

She convinces a tenor of the bar to defend him for his second trial, on appeal.

Il vit avec son chien Oscar dans la maison dans laquelle il est né. Avoir réussi à faire ce film, à l'aboutir, marque pour moi un accomplissement. PLV : bonne idée de ce qu'est être acteur. Present day.

Film / Série de copines

Lire ses 1 720 critiques Deux vies plus une est un film réalisé par Idit Cebula avec Emmanuelle Devos, Gérard Darmon.

Does love have a chance to survive when trust is broken? Deux est un film réalisé par Filippo Meneghetti avec Barbara Sukowa, Martine Chevallier. Everyone knows that Eliane Weiss is dedicated in everything she does, from her husband, to her daughter and pupils.

After his sister is brutally killed, David finds himself in charge of his 7 year old niece, Amanda. Publiée le 11 août 2009

Rêve et cauchemar / Onirisme Période de la vie : la quarantaine

Directed by Idit Cebula.