2.

Last edit on Jun 19, 2020. Tuning: E A D G B E. Author fgodzillo [tm] 21,233. Il Mio Rifugio chords by Nicola Cavallaro. [Chorus] G A Bm Lei parte piano e tocca, e la mano che suda, s'infila dentro e la testa mi scoppia. Strumming . Il mio rifugio (Richard Cocciante) Am E Quando la sera scivolo su di noi Am E All'uscita della scuola in cita Am Dm C E Ci prendemmo per mano e ti dissi io ti amo Am E Quando un bambino ci taglio poi la via Am E Con un tamburo di latta e una scia Am Dm C E E poi quel suono rimbalzo su di noi io ti amo Am E Am Dm C E F Il mio rifugio il mio rifugio il mio rifugio Sei tu Poi ti … 3. Chords ratings, diagrams and lyrics. There is no strumming pattern for this song yet. Accords de guitare ; Accords de … we take hands and I told you. Il Mio Rifugio Chords & Tabs. © 2020 GuitareTab Here are the most popular versions Chords, Ukulele chords. 34 views, added to favorites 0 times. 1 ta A A. Il mio rifugio. Te Lo Prometto chords by Il Tre.

Il mio rifugio (English translation) Artist: Riccardo Cocciante; Also performed by: Quentin Mosimann; Song: Il mio rifugio 7 translations; Translations: English, French #1, #2, Greek, Portuguese, Serbian, Spanish English translation English. 3.

2. Strumming. Tasha Manshahar tabs 1 of 15. Difficulty: novice. I love you.

1 of 23. 1 of 13.

Louise Tucker tabs Il Mio Rifugio chords

2fr. Power. 1 of 14.

Am. C. 1. Il mio rifugio sei tu E, Bm quando l'incanto pârla ancora di te, Da un quaddro nata da cio che non c'è, Sorridendo, penso ancora di te Che ti amo Tanto lontana, non so se sarai, Tanto vicina ascoltarmi potrai, Come me nessuno dirti sapra Io ti amo Il mio ri Bm fugio, Il mio rifugio, Il mio rifugio sei tu Finale : Bm F# Bm F# Bm .

Add to favorites. B. 1. 5 tabs: 4 1 — — — — — — Pour Elle.

Piano.

3,211 views, added to favorites 8 times.

Herra Ylppo Ja Ihmiset tabs Download Pdf . Il mio rifugio il mio rifugio il mio rifugio Sei tuIl mio rifugio il mio rifugio il mio rifugio Sei tuIl mio rifugio il mio rifugio il mio rifugio Sei tu at the entrance of the school in town.

Jaime Murrell tabs 1 of 15. 1 of 25.

3. Am. 4. © 2020 GuitareTab Create and get +5 IQ. G. Pro. Chords and tabs aggregator - Tabstabs.com 3. 4,083views sep 12, 2016last updated Top tabs. Difficulty: novice. E. 1. 2. Richard Cocciante Chords & Tabs Version: 1 Type: Chords 0 ratings. All types. 3. Il Mio Rifugio ukulele chords by Riccardo Cocciante. 2. Video.

Learn to play guitar by chord / tabs using chord diagrams, transpose the key, watch video lessons and much more. Free printable and easy chords for song by Richard Cocciante - Il Mio Rifugio. Mi Refugio Chords by Verónica Sanfilippo. 1 of 16. There is no strumming pattern for this song yet. comments; Il Mio Rifugio Chords Highlighted Show chords diagrams. Guitar Ukulele Piano new. Author Unregistered.

F. 2.

F. 1. Strumming. Richard Cocciante - ( 2 guitar tabs ) - all tabs. 3. Chords. G Come una stanza buia, la cassa che si spacca, D A A lei viene e dice che la testa le scoppia. Il mio rifugio (Richard Cocciante) Am E Quando la sera scivolo su di noi Am E All'uscita della scuola in cita Am Dm C E Ci prendemmo per mano e ti dissi io ti amo Am E Quando un bambino ci taglio poi la via Am E … Sheet M. Le Coup De Soleil. Drum. A. 1 tabs: 1 — — — — — — — Marguerite. 2. Il mio rifugio (Richard Cocciante) … 1 of 28. Play [Verse] G#m D# Quando la sera scivolò su di noi G#m D# All'uscita della scuola in cita G#m F# B D# Ci … 4. Il Mio Rifugio by Riccardo Cocciante. 3.

1 of 16. 1 of 14.

1 tabs: 1 — — — — — — — Il Mio Rifugio. Tuning: E A D G B E. Author mattiamurano04 [a] 64. There is no strumming pattern for this song yet. 1 of 14. Download Pdf. Create and … Bass. Chords. 1 of 14. 1.

3. Masquer les accords.

Guitar. Il Mio Rifugio lyrics performed by Riccardo Cocciante: Quando la sera scivolo su di noi All'uscita della scuola in citta Ci 18tabs . White Fence tabs 3 tabs: 3 — — — — — — — Le Coup.

C. 3fr. Dm.

4.