If I said I love you, would you love me? Je vais te faire danser Ouais Internet Money bitch J'ai du noir, j'ai du blanc, qu'est-ce que tu veux ? Paroles de la chanson Love Me (Traduction) par Lil Tecca Oui, je sais que tu vois les diamants et tu aimes ça Tu veux me texter, mais ta fierté essaie de résister Je sais que tu es jeune, que tu cherches l'amour, que tu essaies de le trouver Puis je t'ai vue à une soirée, tu as commencé à te déchaîner

Fait avec amour & passion en Italie. Vous pouvez cliquer sur les chansons pour visualiser les respectifs paroles etLa Traduction en Français de Love Me - Lil Tecca et les Paroles originales de la ChansonOui, je sais, vous voyez le goutte à goutte et vous l'aimezEn raison du manque de temps et de personnel, de nombreuses traductions sont réalisées avec le traducteur automatique. Cet album n'est pas certainement le premier de sa carrière, nous voulons rappeler d'albums comme Nombreuses paroles et traductions des chansons. Then I saw you at a party, started wildin' I can't say I'm loyal, for you? I could never dub you, but can you dub me? I ain't no regular nigga

I don't wanna fall in love, I don't think it's for me Out of Love Lyrics: It's my love, it's your love, it's our love / And I be thinkin' the world is out of love / So lovestruck, it's fucked up / And she don't really care because / Everybody want the But I ain't tryna waste no time Le 26 août 2002), mieux connu sous son nom de scène Lil Tecca, est un rappeur venant de Queens, à New York. Sooner or later, I'll make you my baby Vous pouvez cliquer sur les chansons pour visualiser les respectifs paroles etLa Traduction en Français de Love Me - Lil Tecca et les Paroles originales de la ChansonOui, je sais, vous voyez le goutte à goutte et vous l'aimezEn raison du manque de temps et de personnel, de nombreuses traductions sont réalisées avec le traducteur automatique. En utilisant ces derniers, vous acceptez l'utilisation des cookies. If I said I love you, would you love me? Then I saw you at a party, started wildin' I want you, so do you want me? L'album se compose de 17 chansons.

If I said I love you, would you love me? Yeah, I'm that nigga, you cannot replace me Out of Love Lyrics: It's my love, it's your love, it's our love / And I be thinkin' the world is out of love / So lovestruck, it's fucked up / And she don't really care because / … If I said I love you, would you love me? More money, more problems, and the bitches get thicker I know you young, chasing love, tryna find itThen I saw you at a party, started wildin' I pray to God everyday, but I know I'm a sinner I don't wanna fall in love, I don't think it's for me I don't think it's for me Yeah, I know you see the drip and you like it Cet album n'est pas certainement le premier de sa carrière, nous voulons rappeler d'albums comme Nombreuses paroles et traductions des chansons. Tyler-Justin Anthony Sharpe (b.

DUI Lyrics: No, no, no / Yeah, oh no / Yeah, oh no / We love you Tecca / Yeah, yeah / She just hit my phone, she said, "Tecca, you a winner" / I just took her home, then I … L'album se compose de 17 chansons. Le 26 août 2002), mieux connu sous son nom de scène Lil Tecca, est un rappeur venant de Queens, à New York. So much hoes around me, I'm getting so lazy Deep throw, shootin' like a free throw

I could never dub you, but can you dub me? Wanna text me, but you probably tryna fight it

La traduction de Love Me de Lil Tecca est disponible en bas de page juste après les paroles originales Yeah, I know you see the drip and you like it Wanna text me, but your pride tryna fight it We love you, Tecca Yeah, I know you see the drip and you like it Wanna text me, but your pride tryna fight it I know you young, chasing love, tryna find it Then I saw you at a party, started wildin' PAROLES … I don't think it's for me Apprécié partoutLes paroles de Love Me de Lil Tecca ont été traduites en 15 langue(s)15 traduction disponible ||| 15 traductions disponiblesYeah, I know you see the drip and you like it

Hope you know I want you, so do you want me? Rags To Riches Lyrics: I like this song / We love you, Tecca / I went from rags, from rags to riches / Now I need me a bag to bag the bitches / I need me the straight cash, I need me … Hope you know I want you, so do you want me? They see me blowin' up, now they say they want some I got two twin Glocks, turn you to a dancer I see two twin opps, leave 'em on a banner And I got two thick thots, wanna lick the gang, yeah Traduction Ransom - Lil Tecca. Stream/Download - https://soundcloud.com/liltecca/loveme Prod. Les paroles de Love Me de Lil Tecca ont été traduites en 12 langue(s) Yeah, I know you see the drip and you like it Wanna text me, but you probably tryna fight it I know you young, chasing love, tryna find it. Notre archive est totalement gratuit et à ta disposition. Tyler-Justin Anthony Sharpe (born August 26, 2002), known professionally as Lil Tecca, is an American rapper, singer and songwriter.

Love Me Paroles Lil Tecca ... Paroles de Love Me We love you, Tecca Yeah, I know you see the drip and you like it Wanna text me, but your pride tryna fight it I know you young, chasing love, tryna find it Then I saw you at a party, started wildin' I want you, so do you want me? Wanna text me, but you probably tryna fight it Shawty, she a freak hoe, that's my line And she fuckin' with Lil Tecca 'cause she know I'm a winner

Voici quelques succès chantés par . Aussi les paroles et la traduction de As soon as I met you, you said you wanna date me